Takaisin
Kuljetusvahinkojen korvaushakemukset siirtyvät uuteen Kaukoputkeen 15.5.2025
05.05.2025 | Tiedotteet
Maksuton Kaukoputki-verkkopalvelumme uudistuu toukokuussa 2025. Uudistuksen myötä korvaushakemusten teko kuljetusvahingoista siirtyy Kaukoputkeen.
Toukokuun 15. päivä julkaistava uusi Kaukoputki palvelee jatkossa entistäkin monipuolisemmin logistiikan arkea ja asiakasyritystemme eri rooleissa työskenteleviä ammattilaisia, kuten lähettämöä, logistiikkapäättäjiä, myyntiä, talousosastoa ja asiakaspalvelua. Tuttujen toiminnallisuuksien rinnalle tulee uusia ominaisuuksia, kuten visuaalisempi lähetysten seuranta, keskitetty käyttäjähallinta, asiakasraportit ja korvaushakemus kuljetusvahingosta.
Kuljetusvahinkojen korvaushakemuksen teko on tehty uudessa Kaukoputkessa helpoksi. Palvelu ohjaa kaikkien tarvittavien tietojen täyttämisessä, minkä myötä korvauskäsittelyprosessi nopeutuu. Korvaushakemuksen voi palvelussa tehdä omilla tunnuksillaan juuri se yrityksen työntekijä, joka korvausasioita hoitaa, esimerkiksi reskontranhoitaja. Tunnukset ja oikeudet Kaukoputkeen hänelle antaa asiakasyrityksen Kaukoputki-pääkäyttäjä.
Uudesta Kaukoputkesta tehdyistä korvaushakemuksista tulee hakemuksen laatijalle sähköpostitse vahinkonumero, jonka käyttö vahinkotiedusteluissa nopeuttaa vastauksen saantia. Myöhemmin uuteen Kaukoputkeen on tulossa vahinkokäsittelyprosessin seuranta, korvauspäätökset ja niiden raportointi sekä viestintämahdollisuus vahinkotiimimme kanssa. Uudet ominaisuudet tulevat valmistuttuaan automaattisesti käyttöön kaikille palveluun kirjautuneille käyttäjille, joilla on oikeuden hallinnoida korvaushakemuksia.
Lisää tietoa uudistuvasta Kaukoputki-verkkopalvelusta.
Järjestämme Kaukoputken uudistusta koskevan webinaarin 15.5.2025 klo 10. Lisää tietoa ja ilmoittautuminen webinaariin.