Toukokuussa 2023 toteutetun asiakastyytyväisyystutkimuksemme nettosuositteluindeksi NPS oli erinomainen +53, ja ylitti näin reippaasti kuljetus- ja logistiikka-alan keskiarvon +41.
Teemme jatkuvasti töitä parantaaksemme asiakkaidemme asiakaskokemusta, ja tätä kehitystyötä teemme asiakkailta saamamme palautteen ja kehitystoiveiden pohjalta. Seuraamme ja mittaamme asiakaskokemuksen kehitystä kaksi kertaa vuodessa toteutettavilla kyselyillä. Lisäksi toteutamme säännöllisesti haastatteluja, joiden tavoite on ymmärtää syvällisemmin asiakkaidemme toimintaympäristöä, sen muutoksia ja kartoittaa vaatimuksia logistiikkakumppanille tulevaisuudessa. Näin varmistamme, että kuljemme aina asiakkaidemme rytmissä.
Laadukasta ja kasvollista palvelua
NPS (net promoter score) eli nettosuositteluindeksi kertoo, kuinka todennäköisesti henkilö suosittelisi tutkimuksen kohteena olevaa yritystä muille. Toukokuussa toteutetun kyselyn tulos oli +53, joka ylittää erinomaisen rajan. Kyselyssä oli myös mahdollista antaa avointa palautetta: Kaukokiito sai erityisesti kiitosta toimitusvarmuudesta, ystävällisestä ja ammattitaitoisesta palvelusta sekä Kaukoputki-verkkopalvelusta.
Kaukokiito on investoinut kuluneella strategiakaudella erityisesti vastuullisuustyöhön, digitalisaation ja tiedolla johtamisen kehitykseen sekä datan visualisointiin. Lisäksi olemme kiinnittäneet erityistä huomiota osaavan henkilöstön varmistamiseen muun muassa panostamalla esihenkilötyön ja työturvallisuuden kehitykseen.
Lue lisää
15.03.2023 | Tiedotteet
Uusi Kaukokiito BIO -palvelu pienentää kuljetusten hiilijalanjälkeä
Lue lisää